יום שבת, 20 בפברואר 2010

אלומות-באר שבע




במשך כל השבוע העבירו מחנכות הכיתות פעילויות בנושא "גלישה נבונה ברשת". באתר הבית ספרי יש קישור למידע ופעילויות בנושא.
את יום השיא בבית הספר, קיימנו ביום שישי.
כל שכבה קיבלה פעילויות שונות המתאימות לאותה שכבה:
שכבה א' – הכינה ספרון בנושא גלישה בטוחה.
שכבה ב' – קיימה דיון במליאה על הסיפור "משחקי כאילו" ולאחר מכן כל קבוצה קיבלה פעילות אחרת והפעילויות עברו בסבב בכיתה.
שכבה ג' - קיימה דיון במליאה על הסיפור "ברק, כלב הוופקינס של רועי" ולאחר מכן כל קבוצה קיבלה פעילות אחרת, הפעילויות עברו בסבב בכיתה.
שכבה ד' – הפעילויות בכיתה היו בתחנות.
שכבה ה' + ו' – קיימו דיון בכיתה בנושא מהי רשת חברתית? מהי הטרדה באינטרנט: מהי כוללת, טיפים למניעת הצקה, כיצד להגיב להטרדה?
לאחר מכן הם המשיכו בפעילויות שונות הקשורות ל"רשת החברתית".
שכבות ה' ו ו' נכנסו בסבב לחדר מחשבים ושיחקו במשחקים הקשורים להרגלי גלישה.


ליאת בן שימול - מדריכה ורכזת תקשוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יום שבת, 20 בפברואר 2010

אלומות-באר שבע




במשך כל השבוע העבירו מחנכות הכיתות פעילויות בנושא "גלישה נבונה ברשת". באתר הבית ספרי יש קישור למידע ופעילויות בנושא.
את יום השיא בבית הספר, קיימנו ביום שישי.
כל שכבה קיבלה פעילויות שונות המתאימות לאותה שכבה:
שכבה א' – הכינה ספרון בנושא גלישה בטוחה.
שכבה ב' – קיימה דיון במליאה על הסיפור "משחקי כאילו" ולאחר מכן כל קבוצה קיבלה פעילות אחרת והפעילויות עברו בסבב בכיתה.
שכבה ג' - קיימה דיון במליאה על הסיפור "ברק, כלב הוופקינס של רועי" ולאחר מכן כל קבוצה קיבלה פעילות אחרת, הפעילויות עברו בסבב בכיתה.
שכבה ד' – הפעילויות בכיתה היו בתחנות.
שכבה ה' + ו' – קיימו דיון בכיתה בנושא מהי רשת חברתית? מהי הטרדה באינטרנט: מהי כוללת, טיפים למניעת הצקה, כיצד להגיב להטרדה?
לאחר מכן הם המשיכו בפעילויות שונות הקשורות ל"רשת החברתית".
שכבות ה' ו ו' נכנסו בסבב לחדר מחשבים ושיחקו במשחקים הקשורים להרגלי גלישה.


ליאת בן שימול - מדריכה ורכזת תקשוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה