יום שלישי, 23 בפברואר 2010

גאולים-אשדוד


הפעילות התקיימה ביום רביעי ה- 17.02 בשעות 19:00-21:00 בבית-ספר "גאולים". הפעילות לכיתות ד'-ה' (ארבע כיתות).
הערב התחיל בהצגת מצגת בכיתות (כל כיתה קיימה את הפעילות בכיתתה) עם מקרן, המסבירה את רציונאל וחשיבות הנושא.
לאחר מכן, התלמידים התחלקו לקבוצות וקיבלו פעילויות בנושא,מתוך הערכה "בלב הקהילה": תחנה 9 -שעון חול, תחנה 10- "זה העולם שלי-שאלון", תחנה 1-"כן לא ולמה?", תחנה 2- "סיפרו לי ש...", מסיימים בתחנה 11-"אנחנו מסכימים"-אמנה.
במהלך הפעילות, כל קבוצה קיבלה משחק: מסכים ועכברים (שצולם בהגדלה) ומשחק רביעיות "אני נזהר ברשת" (המשחקים התחלפו בין הקבוצות).
חצי שעה, לקראת סוף הפעילות, ההורים והילדים התכנסו בכיתה ושוחחנו על הנושא, ההורים והתלמידים נתנו משוב, לאחר מכן, כל הורה וילד חתמו על האמנה, שצולם בגדול ותלויי בכיתה.
לסיום הוצג המשחק" מי רוצה להיות מיליונר" בכיתה. ההורים והתלמידים שיחקו ביחד.

שרונה קמרלקר-רכזת תקשוב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יום שלישי, 23 בפברואר 2010

גאולים-אשדוד


הפעילות התקיימה ביום רביעי ה- 17.02 בשעות 19:00-21:00 בבית-ספר "גאולים". הפעילות לכיתות ד'-ה' (ארבע כיתות).
הערב התחיל בהצגת מצגת בכיתות (כל כיתה קיימה את הפעילות בכיתתה) עם מקרן, המסבירה את רציונאל וחשיבות הנושא.
לאחר מכן, התלמידים התחלקו לקבוצות וקיבלו פעילויות בנושא,מתוך הערכה "בלב הקהילה": תחנה 9 -שעון חול, תחנה 10- "זה העולם שלי-שאלון", תחנה 1-"כן לא ולמה?", תחנה 2- "סיפרו לי ש...", מסיימים בתחנה 11-"אנחנו מסכימים"-אמנה.
במהלך הפעילות, כל קבוצה קיבלה משחק: מסכים ועכברים (שצולם בהגדלה) ומשחק רביעיות "אני נזהר ברשת" (המשחקים התחלפו בין הקבוצות).
חצי שעה, לקראת סוף הפעילות, ההורים והילדים התכנסו בכיתה ושוחחנו על הנושא, ההורים והתלמידים נתנו משוב, לאחר מכן, כל הורה וילד חתמו על האמנה, שצולם בגדול ותלויי בכיתה.
לסיום הוצג המשחק" מי רוצה להיות מיליונר" בכיתה. ההורים והתלמידים שיחקו ביחד.

שרונה קמרלקר-רכזת תקשוב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה