יום שישי, 19 בפברואר 2010

ארלוזורוב-אשקלון

שלב א - בשבוע שלפני יום האינטרנט ניתנה לי שעת מליאה בחדר המורים, בה הסברתי והדרכתי את כל צוות המורים בביה"ס לגבי היום הלאומי לאינטרנט בטוח. המורים צפו במצגת ובסרטון קצר. הם קיבלו הנחייה לדבר ולפעול עם תלמידיהם בכיתות ובחדר מחשבים בנושא זה. העליתי לאתר ביה"ס קישור לפעילויות שונות ומגוונות בנושא.
יועצת ביה"ס שיתפה איתי פעולה ושמה דגש על הטרדה מינית בכלל וברשת בפרט.
שלב ב - תלמידי כיתתי (ו'-2) היו שגרירי החודש. חילקתי אותם לקבוצות הטרוגניות, וכל קבוצה הייתה צריכה ללמד כיתה אחרת בביה"ס, ולהסביר בנוגע להתנהגות אחראית ברשת. הם נעזרו בסרטון של בריינפופ, נעזרו במצגות, ביקשו להכין כרזות (כמובן-כמובן שהיו לנו מס' שיעורי הכנה ולמידה של הנושא בכיתה). הילדים תכננו והדריכו את שאר הכיתות באופן יוצא מן הכלל. קיבלנו משוב חיובי הן מילדי ביה"ס והן מהמורים.
שלב ג - הוצאנו מכתב לכל הורי ביה"ס עם הפנייה למצגת הורים והרצאה וירטואלית.
שלב ד - אנו ממתינים לשוטר שאמור להגיע בתחילת שבוע הבא להדריך על ההיבט החוקי.

רונית לוגסי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יום שישי, 19 בפברואר 2010

ארלוזורוב-אשקלון

שלב א - בשבוע שלפני יום האינטרנט ניתנה לי שעת מליאה בחדר המורים, בה הסברתי והדרכתי את כל צוות המורים בביה"ס לגבי היום הלאומי לאינטרנט בטוח. המורים צפו במצגת ובסרטון קצר. הם קיבלו הנחייה לדבר ולפעול עם תלמידיהם בכיתות ובחדר מחשבים בנושא זה. העליתי לאתר ביה"ס קישור לפעילויות שונות ומגוונות בנושא.
יועצת ביה"ס שיתפה איתי פעולה ושמה דגש על הטרדה מינית בכלל וברשת בפרט.
שלב ב - תלמידי כיתתי (ו'-2) היו שגרירי החודש. חילקתי אותם לקבוצות הטרוגניות, וכל קבוצה הייתה צריכה ללמד כיתה אחרת בביה"ס, ולהסביר בנוגע להתנהגות אחראית ברשת. הם נעזרו בסרטון של בריינפופ, נעזרו במצגות, ביקשו להכין כרזות (כמובן-כמובן שהיו לנו מס' שיעורי הכנה ולמידה של הנושא בכיתה). הילדים תכננו והדריכו את שאר הכיתות באופן יוצא מן הכלל. קיבלנו משוב חיובי הן מילדי ביה"ס והן מהמורים.
שלב ג - הוצאנו מכתב לכל הורי ביה"ס עם הפנייה למצגת הורים והרצאה וירטואלית.
שלב ד - אנו ממתינים לשוטר שאמור להגיע בתחילת שבוע הבא להדריך על ההיבט החוקי.

רונית לוגסי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה