יום ראשון, 13 בפברואר 2011

תלמידים מספרים על העשייה באשכול רעות

יום לאומי לגלישה בטוחה בטוחה ברשת התקיים בהצלחה פאנל באשכול פיס רעות בסימן כולה לייק...!?

ביום זה סבבים ארבעה סבבי פעילות והשתתפו כ 600 תלמידים מחטיבות הביניים!
בפאנל השתתפו נציגה מהסנגוריה הציבורית, נציגת השוטרים ונציג מייקרוסופט, יועצת בית הספר ושני תלמידים.
במהלך האירוע התלמידים שאלו שאלות ושיתפו בסיפורים אישיים,
בהיבט החוקתי עלתה השאלה האם כל מקרה יש לדווח למשטרה או לא?
תלמיד סיפר על חבר שהוא מכיר שקבוצה התאגדה נגדו: "כל מי שחושב ש... הוא בכיין שיעשה לייק" הוא דיווח למחנכת והיא עזרה לו.
הדיונים נתנו לגיטימציה להעלות שאלות וסיפורים:  "מישהו פנה אלי ברשת חברתית וביקש שאראה את עצמי במצלמה" סיפרה תלמידה.
במשוב שנערך לאחר הפאנל היו תגובות טובות מצד התלמידים, התלמיד לוטן טל מכיתה ח' 3 מבי"ס רעות כתב: "נתנו לי זוית חדשה ויותר מאוזנת על הדבר שאני אוהב, האינטרנט. הם לימדו אותי לשמור על עצמי ולהיזהר במעשי".

לאחר הפאנל נערכו דיונים בכיתה והועברו פעילויות מצד המורים בעקבות החוויות מהפאנל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יום ראשון, 13 בפברואר 2011

תלמידים מספרים על העשייה באשכול רעות

יום לאומי לגלישה בטוחה בטוחה ברשת התקיים בהצלחה פאנל באשכול פיס רעות בסימן כולה לייק...!?

ביום זה סבבים ארבעה סבבי פעילות והשתתפו כ 600 תלמידים מחטיבות הביניים!
בפאנל השתתפו נציגה מהסנגוריה הציבורית, נציגת השוטרים ונציג מייקרוסופט, יועצת בית הספר ושני תלמידים.
במהלך האירוע התלמידים שאלו שאלות ושיתפו בסיפורים אישיים,
בהיבט החוקתי עלתה השאלה האם כל מקרה יש לדווח למשטרה או לא?
תלמיד סיפר על חבר שהוא מכיר שקבוצה התאגדה נגדו: "כל מי שחושב ש... הוא בכיין שיעשה לייק" הוא דיווח למחנכת והיא עזרה לו.
הדיונים נתנו לגיטימציה להעלות שאלות וסיפורים:  "מישהו פנה אלי ברשת חברתית וביקש שאראה את עצמי במצלמה" סיפרה תלמידה.
במשוב שנערך לאחר הפאנל היו תגובות טובות מצד התלמידים, התלמיד לוטן טל מכיתה ח' 3 מבי"ס רעות כתב: "נתנו לי זוית חדשה ויותר מאוזנת על הדבר שאני אוהב, האינטרנט. הם לימדו אותי לשמור על עצמי ולהיזהר במעשי".

לאחר הפאנל נערכו דיונים בכיתה והועברו פעילויות מצד המורים בעקבות החוויות מהפאנל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה